نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3481
-
الف
+

مراسم گرامیداشت «ماه چهره خلیلی» برگزار شد+تصاویر

مراسم چهلم زنده‌یاد «ماه چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد «ماه چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، امروز (‌شنبه 29 سنبله) در فرهنگسرای نیاوران با رعایت نکات صحی با اشتراک جمعی از هنرمندان این کشور برگزار شد.

در این مراسم هنرمندان و بازیگرانی «مهری شیرازی»، «فلورا سام»، «شقایق فراهانی»، «امیرعلی دانایی» و «سوسن پرور» حضور داشتند.

«سوسن پرور» بازیگر نقش «فریده» در سریال کمیدی «بزنگاه» با اشاره به اینکه هنوز رفتن این هنرمند عزیز را باور نکرده، گفت: زندگی‌هایمان به اندازه کافی خالی از عشق و محبت شده است. این عمر باقی مانده را مهربانتر کنار هم باشیم و دستان یکدیگر را محکم‌تر از قبل بگیریم و یاد عزیز از دست رفته را گرامی داریم.

«امیرعلی دانایی» بازیگر سریال کلاه پهلوی نیز که اولین تجربه جدی بازیگری‌اش در این سریال مقابل ماه‌چهره خلیلی بود، طی سخنانی اظهار داشت: بانو خلیلی هنرمندی بی‌حاشیه، شوخ، خندان و با معرفت بود و نتوانست حقش را از این سینما بگیرد.

«ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران، 17 اسد(مرداد) سال روان براثر ابتلا به مرض سرطان در 44 سالگی درگذشت.

«ماه‌چهره خلیلی» زاده جدی(دی) سال 1355 هجری خورشیدی در تهران، فارغ التحصیل رشته معماری در دانشگاه آکسفورد بود.

وی دوره بازیگری را نیز در مکتب متد لندن گذراند و سپس به ایران آمد.

نخستین بار با فلم «چشمان سیاه» به کارگردانی «ایرج قادری» مقابل کمره رفت و توانست خوش بدرخشد و از آن به بعد در فلم ‌های مختلفی چون«نقاب»،« تله»،«پرونده هاوانا»،«موش»، «مرگ کسب و کار من است» و ... ایفای نقش کرد.

او همچنین در سریال های تلویزیونی «مختارنامه»، «گذر از رنج‌ها»، «دختر گمشده» و «مرضیه» خوش درخشید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر